2008年12月1日月曜日

イベント/スケジュール更新

2008年12月1日
イベント/スケジュール更新

2008年12月~

英語での電話カウンセリング

現地サンフランシスコでのカウンセリング(英語)

Session fees are on a sliding scale and usually range from $50-$120 per hour, but I have never refused anyone for financial reasons. Please contact me directly for more information.

Scott Mandelker

PMB 201, 2130 Fillmore Street
San Francisco, CA 94115

Tel. (415) 567-2190 / Fax (415) 567-2976

E-mail: scott@scottmandelker.com (英語)

4 件のコメント:

Unknown さんのコメント...

暫くこの世界から離れて現実の社会に対応できるように頑張ってきましたが、今年はじめにどうしても精神世界の関連に戻る必要があると感じて戻りました。そして博士の新刊を見つけて読みました。前著の発売時に日本にいらした時にカウンセリングをしていただいております。アセンション版を読んでまた感銘を受けました。私はおそらくETソウルです。退行催眠でも宇宙の情景を見ております。サイトの更新が2008年以降無いので博士がどのような活動をされているのか気になりました。もう来日の予定は無いのでしょうか?英語サイトにも行きましたが英語があまり読めないのですが、最近の情報が無いようです。少々心配になりました。(12/11/2009)

zana さんのコメント...
このコメントは投稿者によって削除されました。
marya さんのコメント...

It's good you found my books and website, and tried to read in English...

I do not have any schedule to visit Japan again, but I may return in the future.
Of course, if I am invited I will return anytime, depending on what people need.

Certainly, we can have a counseling session when I am in Japan again,
and by reading my Mixi group or Japanese website, you'll see any future plans.
If you want counseling by internet, we could use MSN Live Messenger, Yahoo, or Skype.
Please let me know if you would like to try that.

I do think you are an ET soul, and now you are remembering more,
and continuing to integrate your human feeling and cosmic awareness.
This is a great work to do, and helps all the world too...

Thank you for your mail and it's nice to hear from you.

All best wishes, and peace,

Scott Mandelker

オテモヤン さんのコメント...
このコメントはブログの管理者によって削除されました。