2008年5月30日金曜日

ワンダラーET度診断クイズ 公開

2008年5月30日
ワンダラーET度診断クイズ 公開

1 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

in my et quiz, i gave some of the most common
experiences, qualities, and feelings of wanderers.
but not everyone has the same combination, of course...

it's true, home-stars and personal needs must be considered,
and each person's condition is unique.

as for me, maybe my score is only 80,
and some wanderers i know score 60 or less.
it's just a guideline, but it might help some people...

---------------------------

私のETクイズで、最も多く見られるワンダラーたちの
感情、資質、経験のいくつかを書き出しました。
しかし、すべての人が同じ組み合わせをもっているわけではありません。もちろんです。。

故郷の星や個人の必要性を考慮しなければならないことや、、
各人の状態が独自のものであることは、本当です。

私はといえば、たぶん、私の点数は80点ですし、
私が知っている数人のワンダラーたちは、60点以下でした。
このクイズはちょっとしたガイドラインです。いくらかの人たちの助けになるかもしれませんが。。。